Just another WordPress.com weblog

yine yeni örgüler

Altin örgü forumuna takildim takilali elimden sisler düsmez oldu. Birini bitiriyorum digerine basliyorum. Hatta bazen bitirmeden baska modele geciyorum, ikisini birden yürütüyorum :)) Astim ben bu olayi farkindayim :)))

Bu model 36 ilmekle baslaniyor. 3 ilmek harosa, 2 ilmek ters, 9 ilmek 3lü sac örgüsü icin, 2 ilmek ters, geri kalan ilmekler harosa. Püf noktasi su: 2 defa dönülecek, biri sac örgüsünden sonraki 2 ters ilmekten sonra, digeri 10 ilmek harosadan sonra. Istenilen ölcüye gelindiginde kesiliyor ve altini örmek icin ilmek cikarip örüyorsunuz.

Bu süveteri Dilasu’ya örmüstüm ama biraz dar oldu, bende abimin kizi Ela’ya hediye ettim.
77 ilmekle basladim. 4 sira harosa ördükten sonra ön yüzünden örnek koyuyoruz. *7 ilmek ters, 2 ilmek düz, 1ilmek artir, 3 ilmek birden ör, 1 ilmek artir, 2 ilmek düz*bütün ilmekler bitene kadar bu sekilde örülecek. Arka sira ilmeklerin gelisine göre örülecek. Ön yüzde yildizlarin arasindaki örnek tekrarlanacak.

Bu da kizimin sapkasi. Kasket sapka modelinden. Internette buldum, bircok sayfada yapilisi var. Finduk arkadasimiz da cok güzel anlatmis. Cok tesekkür ediyorum kendisine. Ben kasket koymadim, ressam sapkasi gibi oldu :))



Bu model de yine Altin örgü forumundan Nalan Hanimin modeli. Görümcemin yeni dogacak kizi icin ördüm.

Son olarakta kizimdan haberler:

Kindergarten’e basvurduk. Allah izin verirse Eylülde baslayacak. Dilasuyla beraber gitmistik. Oyuncaklari gördü ordan cikmak istemedi. Cok sevdi, aklina geldikce “anne ben kindergartene gidecem” diyor.
Bu resmi gecenlerde sabah cekmistim. Sac bas daginik, gözler sis.

Yorumlar: "yine yeni örgüler" (3)

  1. Anonymous dedi:

    aynen bendee ördükce örüorumm :) bu sabah Renalla dan yine bi karton yün geldii…icin de bi mor war bayilmisimm rengine yapicam bisiler…senin örgülerinde güsell…as gesiyimm daha neler war bi bakiyimm :)devrimden,

  2. bu aralar benimde örrgü merakım depreşti:)senin ördükleridne çok güzel olmuş,ördüğün şapkanın kasketlisini ve tek renketen yapıyorum bende ama iki renkli çok güzel olmuş ellerine sağlık

  3. Merhaba arkadasim , gri suveterin ornegi cok hosuma gitti gercekten cok guzel bi ornek ellerine saglik canim agabeyinin kizida gule gule giysin cok guzel olmus .Hayirli cumalar diliyorum sana arkadasim Sevgilerimi gonderiyorum…

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

